een brutale ode
aan Johan Cruijff
AFAS Theater
Leusden
AFAS Theater
Leusden
Tickets

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je antwoorden op de belangrijkste vragen (algemeen en corona gerelateerd). Kijk of je vraag erbij zit. Zo ja, klik op de vraag en je ziet het antwoord. Vind je niet wat je zoekt? Neem contact op met de klantenservice via 0900 – 9203 (€ 0,45 pm). Telefonisch bereikbaar van ma t/m zo van 10.00 tot 15.00 uur.

Of stuur een mail. Op alle dagen doen wij ons best om zo spoedig mogelijk – uiterlijk binnen 24 uur – te reageren. Mocht je direct een antwoord willen raden wij je aan te bellen naar bovenstaand nummer.

Algemeen

Wat is de kwaliteit van de lucht in het theater?

Het AFAS Theater is gloednieuw en beschikt over de modernste klimaattechnologie inclusief ionisatie. Dit zorgt in het hele gebouw voor frisse en schone lucht. Wil je meer weten? Lees dan hier hoe de lucht behandeldt wordt.

Zijn cadeaubonnen inwisselbaar voor 14 de musical tickets?

Jazeker. Je kunt als je via 14demusical.nl boekt kiezen voor Cadeaukaart bij betaalopties. We accepteren de Podiumcadeaukaart, de Kunst & Cultuur Cadeaukaart en de VVV Giftcard.

Vanaf welke leeftijd is 14 de musical geschikt?

Vanaf 8 jaar oud is de voorstelling goed te volgen.

Kan ik mijn tickets wijzigen of annuleren?

Neem hiervoor contact op met de ticketingpartij waar je je tickets gekocht hebt.

Hoe lang duurt 14 de musical?

2,5 uur plus een pauze van 20 minuten.

Mag ik foto's en geluidsopnamen maken tijdens de musical?

Het is niet toegestaan op opnames van de voorstelling te maken. Alleen tijdens het slotapplaus (als de cast buigt) mag je een foto of video maken.

Is 14 de musical toegankelijk voor doven en slechthorenden?

Het AFAS Theater Leusden heeft een ringleiding voor doven en slechthorenden. In principe kan iedereen met een hoorapparaat daar gebruik van maken.

Waar wordt mijn ticket gecontroleerd?

De ticketcontrole vindt plaats vóórdat je de parkeergarage in rijdt, bij de slagbomen.

Vanaf welk moment zijn de zaaldeuren van het theater geopend?

Vanaf een half uur voor aanvang van de voorstelling zijn de zaaldeuren geopend.

Is er een garderobe?

Iedereen krijgt een garderobelocker toegewezen. De garderobelocker wordt geopend door jouw theaterkaartje te scannen bij de lockers.

Kan ik contant betalen in het theater?

Nee, en dat hoeft ook niet. Je kunt je portemonnee thuislaten. Parkeren, drankjes en programmaboek* zijn bij de ticketprijs inbegrepen. *niet bij try-outs.

Kan ik ook een hapje eten voor of na mijn bezoek?

Het restaurant van Hotel Van der Valk aan de overkant van het theater is op voorstellingsdagen geopend en biedt een speciaal ‘14 de musical – theatermenu. Tijdens het boekingsproces van je tickets kan je direct een voucher bestellen en jouw tafel reserveren. Je dient per huishouden te reserveren.

Waar kan ik mijn auto parkeren?

Het theater beschikt over een eigen parkeergarage, hiervan mag je kosteloos gebruik maken op vertoon van je theaterticket. De maximale doorrijhoogte is 2.10 meter. Er zijn 50 plekken met elektrische laadpalen.

Coronamaatregelen

Wat is de kwaliteit van de lucht in het theater?

Het AFAS Theater is gloednieuw en beschikt over de modernste klimaattechnologie inclusief ionisatie. Dit zorgt in het hele gebouw voor frisse en schone lucht. Wil je meer weten? Lees dan hier hoe de lucht behandeldt wordt.

Ik heb tickets voor vandaag maar ik en/of iemand in mijn omgeving heeft gezondheidsklachten. Wat nu?

We adviseren je overdag vóór aanvang van de voorstelling contact op te nemen met onze klantenservice via onze chat of telefonisch. We gaan dan met je op zoek gaan naar een alternatieve datum. Dit kan alleen als je melding vóór aanvang van de voorstelling in behandeling is genomen. Stuur daarom in dit geval geen mail, het kan zijn dat die niet op tijd gelezen wordt.

Hoe werkt Testen voor Toegang?

Conform de richtlijnen werken we in ieder geval t/m 20 september met Testen voor Toegang. Dit houdt in dat iedereen van 13 jaar en ouder, naast zijn of haar e-ticket (vaste zitplaats) ook een Coronatoegangsbewijs nodig heeft. Bij het theater wordt voordat je ticket wordt gescand, gecheckt of je Coronatoegangsbewijs in orde is. Hierbij vragen we om de volgende documenten:

  • Coronatoegangsbewijs via de CoronaCheck-app* of geprint** op papier
  • Legitimatiebewijs ter controle van de gegevens in het coronatoegangsbewijs
  • E-ticket voor 14 de musical

* Download de CoronaCheck-app en  upload 1 van de volgende 3 bewijzen in de CoronaCheck-app:

  •    Een negatieve testuitslag van maximaal 24 uur oud. Je kunt een afspraak maken via de website van Testen voor Toegang.
  •    Een vaccinatiebewijs
  •    Een herstelbewijs van maximaal 6 maanden oud

** Voor een geprint coronatoegangsbewijs klik je hier.

Kijk op de site van de Rijksoverheid voor vragen over het Coronatoegangsbewijs voor evenementen met CoronaCheck | Coronavirus COVID-19. Hier kun je ook terecht als je geen smartphone of printer hebt. Let op: een stempel in je gele vaccinatieboekje geldt niet als Coronatoegangsbewijs.

Indien er wijzigingen/aanpassingen zijn op dit beleid dan lees je dat z.s.m. op onze website.

Hoe ziet de stoelopstelling in de zaal eruit nu er nog een aantal COVID-19 maatregelen gelden?

Conform de geldende maatregelen volgen wij in ieder geval tot en met 20 september het Testen voor Toegang systeem. Dit betekent dat de 1,5 meter afstandsregel in het theater niet van toepassing is. Wel is het van belang dat bezoekers bij het betreden van de zaal de aanwijzingen van de medewerkers volgen.

Kan ik tijdens mijn boeking mijn stoelen zelf kiezen?

Nee. Je kunt een rang aangeven. In die rang krijg je de best beschikbare plaatsen toegewezen. Op je e-tickets staan rang, rij en stoelnummer.

Heb ik een vast stoelnummer in de theaterzaal?

Jazeker. Je krijgt van tevoren e-tickets met daarop je rij en stoelnummer.

Wanneer krijg ik mijn tickets?

Je ontvangt je e-tickets een aantal dagen voor de voorstelling per e-mail.

Wij willen met de familie of vriendengroep naar de voorstelling. Kan dit?

Ja dat kan. Voor groepen vanaf 10 personen kan je zelfs een arrangement boeken.

Kan mij de toegang tot het theater geweigerd worden?

Bij het kopen van een ticket ga je, in aanvulling op de algemene bezoekersvoorwaarden, akkoord met onze hygiënemaatregelen en de maatregelen bij gezondheidsklachten. We werken met Testen voor Toegang met behulp van de CoronaCheckApp. Mocht deze geen groen licht geven, dan word je inderdaad geweigerd. Je kan in dat geval bij onze klantenservice een tegoedbon vragen voor tickets voor een voorstelling op een later moment.

Kunnen we in de foyer zitten?

Er zijn voldoende stoelen en banken in de foyer. Deze plekken kunnen niet voorafgaand gereserveerd worden.

Zijn de toiletten beschikbaar?

Ja.

Kan ik iets drinken in de foyer tijdens mijn bezoek?

Ja, de bar is voorafgaand aan de voorstelling, in de pauze en na afloop geopend.

Is er een pauze?

Ja. Afhankelijk van de maatregelen kan het zijn dat deze iets langer duurt dan normaal. Het verlaten van de zaal gebeurt op aanwijzingen van de theatermedewerkers.

Hoelang duurt de pauze?

De reguliere pauzeduur is 20 minuten. Door de corona-maatregelen kan het zijn dat de pauze wat langer duurt.

Kan ik ook een hapje eten voor of na mijn bezoek?

Het restaurant van Hotel Van der Valk aan de overkant van het theater is op voorstellingsdagen geopend en biedt een speciaal ‘14 de musical – theatermenu. Tijdens het boekingsproces van je tickets kan je direct een voucher bestellen en jouw tafel reserveren. Je dient per huishouden te reserveren.

Kan ik na de voorstelling nog even napraten of een drankje doen in de foyer?

Ja, de bar is voorafgaand aan de voorstelling, in de pauze en na afloop geopend.

Kan ik de zaal direct na het eerste deel of direct na het einde van de voorstelling verlaten?

Het verlaten van de zaal gebeurt op aanwijzingen van de theatermedewerkers.

Kan ik tijdens de voorstelling de zaal verlaten?

Ja, dit is mogelijk, maar je kan dan niet meer terug de zaal in. Je wordt onder begeleiding van een theatermedewerker naar de foyer gebracht.

14demusical.nl maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technologieën.

Wij gebruiken functionele, analytische, gebruikerservaring en performance cookies om je een optimale bezoekerservaring te bieden. Ook plaatsen derde partijen advertentie- en tracking cookies om ervoor te zorgen dat je informatie en advertenties te zien krijgt op andere websites die voor jou relevant zijn. Jouw internetgedrag kan door deze derden worden gevolgd door middel van de tracking cookies. Door op “Accepteren” te klikken ga je akkoord met bovenstaande. Indien je niet alle cookies wilt toestaan of je jouw toestemming weer wilt intrekken, kun je jouw instellingen aanpassen via de “Wijzig” knop hieronder. Klik hier voor meer informatie over ons cookiebeleid.

14demusical.nl maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technologieën.

Wij gebruiken functionele, analytische, gebruikerservaring en performance cookies om je een optimale bezoekerservaring te bieden. Ook plaatsen derde partijen advertentie- en tracking cookies om ervoor te zorgen dat je informatie en advertenties te zien krijgt op andere websites die voor jou relevant zijn. Jouw internetgedrag kan door deze derden worden gevolgd door middel van de tracking cookies. Hieronder kun je aangeven welke type cookies wij mogen plaatsen. Klik hier voor meer informatie over ons cookiebeleid.

* Via youronlinechoices.com kun je zelf bepalen per netwerk of je advertenties krijgt te zien op basis van jouw vorige website bezoek en interesses. Je kunt de cookies ook van jouw apparaat verwijderen door te klikken op de browser die voor jou van toepassing is: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Edge, Safari (macOS), Safari (iOS), Opera.