een brutale ode
aan Johan Cruijff
wereldpremière
25 september
AFAS Theater
Leusden
Tickets

Vraag & antwoord

Hieronder vind je antwoorden op de belangrijkste vragen (algemeen en corona gerelateerd). Kijk of je vraag erbij zit. Zo ja, klik op de vraag en je ziet het antwoord. Vind je niet wat je zoekt? Neem contact op met de klantenservice via 0900 – 9203 (€ 0,45 pm). Telefonisch bereikbaar van ma t/m zo van 10.00 tot 15.00 uur.

Of stuur een mail. Op alle dagen doen wij ons best om zo spoedig mogelijk – uiterlijk binnen 24 uur – te reageren. Mocht je direct een antwoord willen raden wij je aan te bellen naar bovenstaand nummer.

Algemeen

Zijn cadeaubonnen inwisselbaar voor 14 de musical tickets?

Jazeker. Je kunt als je via 14demusical.nl boekt kiezen voor Cadeaukaart bij betaalopties. We accepteren de Podiumcadeaukaart, de Kunst & Cultuur Cadeaukaart en de VVV Giftcard.

Vanaf welke leeftijd is 14 de musical geschikt?

Vanaf 10 jaar oud is de voorstelling goed te volgen.

Kan ik mijn tickets wijzigen of annuleren?

Neem hiervoor contact op met de ticketingpartij waar je je tickets gekocht hebt.

Hoe lang duurt 14 de musical?

Dat weten we nog niet precies. We schatten in 2 uur plus een pauze van 20 minuten.

Mag ik foto's en geluidsopnamen maken tijdens de musical?

Het is niet toegestaan op opnames van de voorstelling te maken. Alleen tijdens het slotapplaus (als de cast buigt) mag u een foto of video maken.

Is 14 de musical toegankelijk voor doven en slechthorenden?

Het AFAS Theater Leusden heeft een ringleiding voor doven en slechthorenden. In principe kan iedereen met een hoorapparaat daar gebruik van maken.

Waar wordt mijn ticket gecontroleerd?

De ticketcontrole vindt plaats vóórdat je de parkeergarage in rijdt, bij de slagbomen.

Vanaf welk moment zijn de zaaldeuren van het theater geopend?

Vanaf een half uur voor aanvang van de voorstelling zijn de zaaldeuren geopend.

Is er een garderobe?

Iedereen krijgt een garderobelocker toegewezen. De garderobelocker wordt geopend door jouw theaterkaartje te scannen bij de lockers.

Kan ik contant betalen in het theater?

Nee, en dat hoeft ook niet. Je kunt je portemonnee thuislaten. Parkeren, drankjes en programmaboek* zijn bij de ticketprijs inbegrepen. *niet bij try-outs.

Kan ik ook een hapje eten voor of na mijn bezoek?

Het restaurant van Hotel Van der Valk aan de overkant van het theater is op voorstellingsdagen geopend en biedt een speciaal ‘14 de musical – theatermenu. Tijdens het boekingsproces van je tickets kan je direct een voucher bestellen en jouw tafel reserveren. Je dient per huishouden te reserveren.

Waar kan ik mijn auto parkeren?

Het theater beschikt over een eigen parkeergarage, hiervan mag je kosteloos gebruik maken op vertoon van je theaterticket. De maximale doorrijhoogte is 2.10 meter. Er zijn 50 plekken met elektrische laadpalen.

Coronamaatregelen

Hoe ziet de stoelopstelling in de zaal eruit bij 1,5 meter afstand?

In de zaal hebben we om-en-om een hele rij stoelen verwijderd. Bezoekers die met elkaar een huishouden vormen kunnen bij elkaar zitten. Tussen elke boeking worden steeds twee stoelen vrijgehouden. Het is van belang dat bezoekers bij het betreden van de zaal de aanwijzingen van de medewerkers volgen.

Kan ik tijdens mijn boeking mijn stoelen zelf kiezen?

Nee. Je kunt een rang aangeven. In die rang krijg je de best beschikbare plaatsen aangewezen.

Heb ik een vast stoelnummer in de theaterzaal?

Je stoelnummer hangt af van de dan geldende COVID-19 maatregelen. Je krijgt daar uiterlijk 2 weken voor de voorstelling gedetailleerde informatie over.

Wanneer krijg ik mijn tickets?

Je ontvangt je tickets 2 weken voor de voorstelling per e-mail.

Wat gebeurt er als de theaters in september nog niet open mogen?

Mocht het theater onverhoopt nog niet open mogen in september, dan stellen we 14 de musical uit totdat het wel kan. Alle tickets blijven geldig voor latere data. Je wordt in dat geval uiteraard tijdig geïnformeerd. Ook heb je altijd het recht je geld terug te vragen.

Mijn boeking bestaat uit meerdere huishoudens. Kunnen we naast elkaar zitten?

Bezoekers die met elkaar een huishouden vormen, kunnen bij elkaar zitten. Wil je met meerdere huishoudens naar de voorstelling dan dient er per huishouden een aparte boeking gemaakt te worden. Heb je hulp nodig bij je boeking? Neem contact op met onze klantenservice via 0900 9203 (45 cpm, dagelijks van 10.00 – 15.00 uur).

Let op! Als je één boeking hebt gemaakt, maar toch tot verschillende huishoudens behoort, dan kunnen wij dat op de dag van de voorstelling zelf niet meer wijzigen. Door het geringe aantal beschikbare plaatsen in de theaterzaal – vanwege de 1,5 meter maatregelen – is de kans groot dat we niet kunnen herplaatsen en je er dus niet in kan. Ook is er dan geen mogelijkheid tot restitutie of omboeken. Je dient dan een nieuwe boeking te maken. Als er wijzigingen in de samenstelling van je gezelschap/huishoudens zijn, neem dan contact op met onze klantenservice via 0900 9203 (45 cpm, dagelijks van 10.00 – 15.00 uur) zodat je zeker bent dat iedereen de juiste plek heeft.

Wij willen met de familie of vriendengroep naar de voorstelling. Kan dit?

Ja dat kan. Maar als je tot verschillende huishoudens behoort, dien je voor elk huishouden een aparte boeking maken.

Is een mondkapje verplicht?

Dat ligt aan de dan geldende RIVM-richtlijnen.

Zijn er mondkapjes beschikbaar?

Nee, wij adviseren onze bezoekers deze zelf mee te nemen. Bezoekers zijn hier zelf voor verantwoordelijk.

Kan mij de toegang tot het theater geweigerd worden?

Bij het kopen van een ticket gaan bezoekers, in aanvulling op de algemene bezoekersvoorwaarden, akkoord met onze hygiënemaatregelen en de maatregelen bij gezondheidsklachten. Volgens de RIVM-richtlijnen worden bezoekers op dit moment geacht thuis te blijven bij gezondheidsklachten als neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, hoest of verhoging. We zullen ons houden aan de (dan) geldende richtlijnen.

Hoe beweegt het publiek zich door het theater? Welke maatregelen zijn er getroffen met betrekking tot afstand en extra hygiëne?

In geval we 1,5 meter afstand moeten houden, zit in de theaterzaal in de rij voor je en achter je niemand. Bovendien zitten er altijd twee stoelen tussen huishoudens/boekingen. Waar mogelijk is eenrichtingsverkeer van binnenkomst theater tot in jouw theaterstoel. Verder vragen we onze bezoekers om zelf ook goed op te letten en altijd de aanwijzingen in het theater en van de medewerkers op te volgen.

Kunnen we in de foyer zitten?

Er zijn voldoende stoelen en banken in de foyer, ook met de 1,5 meter maatregel. Deze plekken kunnen niet voorafgaand gereserveerd worden.

Zijn de toiletten beschikbaar?

Ja.

Kan ik iets drinken in de foyer tijdens mijn bezoek?

Ja, de bar is voorafgaand aan de voorstelling, in de pauze en na afloop geopend.

Is er een pauze?

Ja. Afhankelijk van de maatregelen kan het zijn dat deze bij een 1,5 meter zaal iets langer duurt dan normaal. Het verlaten van de zaal gebeurt op aanwijzingen van de theatermedewerkers.

Hoelang duurt de pauze?

De reguliere pauzeduur is 20 minuten. Door de corona- maatregelen kan het zijn dat de pauze wat langer duurt.

Kan ik ook een hapje eten voor of na mijn bezoek?

Het restaurant van Hotel Van der Valk aan de overkant van het theater is op voorstellingsdagen geopend en biedt een speciaal ‘14 de musical – theatermenu. Tijdens het boekingsproces van je tickets kan je direct een voucher bestellen en jouw tafel reserveren. Je dient per huishouden te reserveren.

Kan ik na de voorstelling nog even napraten of een drankje doen in de foyer?

Ja, de bar is voorafgaand aan de voorstelling, in de pauze en na afloop geopend.

Kan ik de zaal direct na het eerste deel of direct na het einde van de voorstelling verlaten?

Het verlaten van de zaal gebeurt op aanwijzingen van de theatermedewerkers.

Kan ik tijdens de voorstelling de zaal verlaten?

Ja, dit is mogelijk, maar je kan dan niet meer terug de zaal in. Je wordt onder begeleiding van een theatermedewerker naar de foyer gebracht.

14demusical.nl maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technologieën.

Wij gebruiken functionele, analytische, gebruikerservaring en performance cookies om je een optimale bezoekerservaring te bieden. Ook plaatsen derde partijen advertentie- en tracking cookies om ervoor te zorgen dat je informatie en advertenties te zien krijgt op andere websites die voor jou relevant zijn. Jouw internetgedrag kan door deze derden worden gevolgd door middel van de tracking cookies. Door op “Accepteren” te klikken ga je akkoord met bovenstaande. Indien je niet alle cookies wilt toestaan of je jouw toestemming weer wilt intrekken, kun je jouw instellingen aanpassen via de “Wijzig” knop hieronder. Klik hier voor meer informatie over ons cookiebeleid.

14demusical.nl maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technologieën.

Wij gebruiken functionele, analytische, gebruikerservaring en performance cookies om je een optimale bezoekerservaring te bieden. Ook plaatsen derde partijen advertentie- en tracking cookies om ervoor te zorgen dat je informatie en advertenties te zien krijgt op andere websites die voor jou relevant zijn. Jouw internetgedrag kan door deze derden worden gevolgd door middel van de tracking cookies. Hieronder kun je aangeven welke type cookies wij mogen plaatsen. Klik hier voor meer informatie over ons cookiebeleid.

* Via youronlinechoices.com kun je zelf bepalen per netwerk of je advertenties krijgt te zien op basis van jouw vorige website bezoek en interesses. Je kunt de cookies ook van jouw apparaat verwijderen door te klikken op de browser die voor jou van toepassing is: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Edge, Safari (macOS), Safari (iOS), Opera.